Zjišťovalo se, jak se lidé v současné době staví k otázce nákupu projektoru versus televize. Průzkum ukázal, že téměř čtvrtina populace by ve stejné cenové relaci upřednostnila projektor před televizorem. Nejčastěji pak z důvodu kvality a velikosti obrazu, přemístitelnosti a také úspory místa. Nad nákupem projektoru by 26,3 % dotázaných přemýšlelo už od uhlopříčky 42 palců a jeho cena by ideálně neměla překročit 15 tisíc korun.
Roman Vejražka, Business Account Manager společnosti Epson Europe, říká: „Pociťujeme, že zažitý trend, kdy lidé nakupovali výhradně televizory, protože se obávali nízké využitelnosti a vysoké ceny projektoru, se u českých spotřebitelů v průběhu let proměnil. Poptávka po projektorech pro domácí kino vzrostla a zákazníci se při výběru zaměřují kromě ceny také na další klíčové parametry, jako je např. životnost lampy či projekční vzdálenost.“
