Skip to content

BLOG: Šťastný designér, spokojený klient

Někdy to nemusí být příběh se šťastným průběhem, ale šťastný konec by měl mít vždycky. Jak na ideální spolupráci mezi designérem a klientem píše interiérová designérka Gabriela Nováková.

V mnoha článcích na internetu a v časopisech se můžete dočíst, že interiérový design není jen o estetickém vnímání a o ladění barev, tapet a různých dekorací. Interiérový designér musí znát nábytkové slohy, typologii a základy tvorby nábytku, ergonomii, množství lumenů ve svítidlech, plánovat prostor, používat grafické programy, případně výborně kreslit v perspektivě, musí znát mnoho a mnoho informací ze stavebnictví a vědět, jak používat materiály a jejich složení atd.

Především ale musí mít dobrý interiérový designér zkušenosti s realizacemi. Návrh je jedna věc, papír snese všechno, to opravdu vím, ale zhmotnit návrh, dodržet rozpočet, vyjednávat s klientem, sladit se s ním na stejnou notu, vytvořit vhodný vztah a hýčkat si ho.

PARTNEŘI WEBU

MDKK MUJDUM STAVBAWEB IMMATERIALY RODINNYDOM BMONE
Copyright © BUSINESS MEDIA ONE, s. r. o. 2006–2025